Navigation

Unilever: Hoe het bedrijf AI gebruikt om Dove zeep viral te maken

Unilever: Hoe het bedrijf AI gebruikt om Dove zeep viral te maken
pro
SCE Trader

Unilever breidt zijn influencer-marketing-inspanningen aanzienlijk uit en maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om producten zoals Dove-zeep viral te maken op sociale media. Het bedrijf werkt samen met tienduizenden influencers en is van plan om dit netwerk de komende jaar met 10 tot 20 keer te vergroten, aldus Steve McCrystal, Chief Enterprise and Technology Officer van Unilever.

Belangrijkste punten

Disclaimer Aan de door ons opgestelde informatie kan op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Alle door ons verstrekte informatie en analyses zijn geheel vrijblijvend. Alle consequenties van het op welke wijze dan ook toepassen van de informatie blijven volledig voor uw eigen rekening.

Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor de mogelijke gevolgen of schade die zouden kunnen voortvloeien uit het gebruik van de door ons gepubliceerde informatie. U bent zelf eindverantwoordelijk voor de beslissingen die u neemt met betrekking tot uw beleggingen.